post

Конкурс на MatchingDonors.com цели популяризиране на идеята

Видео конкурс за привличане на общественото внимание за живо донорство, организират от MatchingDonors.com. От организацията заяввяват, че в САЩ всяка година умират по 19 души, които напразно са чакали да получат бъбречен трансплант. MatchingDonors.com  е най-голямата онлайн организация с нестопанска цел за донорство на човешки органи.

За да участвате в конкурса, трябва да представите 30-секундно видео, което представя ценностите на дарението на органи, споделени и от организацията. Сериозен или забавен, подходът във видеото трябва да привлече по свой начин публиката за каузата на организацията. При всички случаи, от MatchingDonors.com искат да представят видео съобщение, което да носи позитивен заряд по темата.

Участващите проекти ще бъдат публикувани в Zooppa и TubeMogul и по този начин автоматично представени на общественото внимание в интернет. Жури ще избере десетте най-добри попълнения, меду които ще се гласува в Zooppa.

В окончателната селекция могат да бъдат включени до над 45 препоръчани от комисията продукции, измежду които ще бъдат избрани и тримата победители.

Първата награда включва 5000$ в брой и вписване в книгата на наградите на Холивуд. Победителят ще бъдe поканен на наградите на 24 октомври в Калифорния и ще има възможност да се запознае с най-големите холивудски звезди.

Второто място получава награда от 2000$ и правото да участва като асистент в продукция на един от професионалистите членове на журито. Третата награда също включва тази възможност, но награда е в размер на 1000$.

Критериите, по които журито ще оценява са: оригиналност и вдъхновяващо послание; въздействие, практичност и находчивост на идеите; яснота и разбираемост на посланието.

Краен срок за представяне на проектите в Zooppa е 13 септември.

Повече информация, може да откриете в Мladiinfo.

Андрей Анастасов
andrey_a@stroimedia.bg

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *