post

Все повече българи започнаха да използват онлайн магазини

За много от обикновените хора, онлайн пазаруването е все още непозната земя, но ние сме убедени, че щом четете тази статия, то сте на път да опознаете тази земя. Все повече българи започнаха да използват онлайн магазини, но защо? Всички знаем, че като нация сме малко недоверчиви към новото, да го признаем. Подхождаме с недоверие и винаги сме убедени, че искат да ни излъжат дали с парите или със самата стока. Такъв тип хора сме, че се чудим как ще поръчаме нещо, без да го видим, преди да го вземем, какво ще пристигне с пратката и как ще изглежда, след като го видим. Недоверието първоначално е оправдано, но след като се престрашите да поръча та своята първа поръчка в 90 процента от случаите съмнението ви се изпарява.

Пазаруването онлайн е бързо и лесно. Нужни са ви само няколко клика на мишката. Това обаче убива начина на отиване и закупуване на стока от обикновен магазин. Да разгледате, да видите всички и тогава да изберете. Това може да направите и в онлайн магазин, но друго си е живото усещане. Освен времето, което ще спестите, онлайн пазаруването ще ви предложи огромен избор за сравняване на цени. Освен това в онлайн магазина липсват досадните подканващи продавачи, които да ви досаждат с присъствието си.

Що се отнася до сферата на бижутата, тя е малко по-специфична, но все пак, много хора започнаха да си поръчват от онлайн бижутерии. И разбира се няма нищо лошо в това, все повече мъже поръчват красиви дамски колиета за своите половинки онлайн. Бижуто винаги е било и ще бъде качествен подарък, а когато е поръчано онлайн времето, което се спестява, както и цените са значителни. Но за да бъде успешен един онлайн магазин въобще е необходимо да бъдат спазвани някои условия. Първото от тях, е цените на продуктите. Хората пазаруват онлайн предимно защото се спестява време и цените са по-ниски. Това е така, защото един онлайн магазините има по-малки разходи за наем на помещения, така могат да си позволят не толкова големи надценки.

Важно е пазаруването да е максимално опростено. Да няма допълнителни сложни неща за изпълнение от потребителя, който да го затрудняват. За магазина е важна бърза онлайн поръчка с въвеждане на минимален брой необходими данни на клиента. Много удобно и за вас ще е, ако има възможности за поръчка по скайп, фейсбук или пък на телефон. Другото важно е доставката. Старайте се да бъде на възможно най-ниска цена и колкото се може по-бърза, за да може, когато човек поръча, то да пристига колкото се може по-бързо, за да не го гризе любопитството.

Винаги давайте възможност на потребителя да прегледа пратката си, преди да плати. Ако не го направи е, може да последва нещо от рода на: поръчах си пръстен от вас, не можеше да го отворя при куриера и трябваше да го закупя. Едва след като отворих пратката видях, че това е изцяло друг пръстен. Не искате недоволни клиенти. Не знаете колко може да ви навреди един недоволен клиент. Винаги се старайте да задоволявате клиентите си. Поглезете ги с някакъв дребен подарък в пратката — брошура, визитка или нещо подобно.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *