post

Проектът бе отличен за своята иновативност и потенциал за развитие

Българският стартъп Сторгеко /StoreGecko/ (www.storegecko.com) спечели финансиране от глобалната мрежа акселератори StartupBootcamp в категорията „E-commerce“ след оспорван конкурс с много фирми от цял свят. Финалното събитие се проведе в Амстердам на 9 септември 2015г. Бяха избрани само 10 компании от общо 700 кандидатствали. Проектът на Сторгеко /StoreGecko/ бе отличен за своята иновативност и потенциал за развитие. Това е SaaS (software as a service) платформа, която помага на електроните магазини, направени на Magento, да създават и управляват по-лесно и бързо своите продукти.

Младият стартъп Сторгеко /StoreGecko/ е създаден само преди година и половина и има екип от 10 души в България, както и офиси в Испания и Англия. „Изключително сме доволни от признанието и оценката на хората от StartupBootcamp. Това показва, че продуктът ни ще може да се развие още повече. Екипът ни е силно мотивиран и сега ще работи с удвоени усилия. Влизането ни в Startupbootcamp E-commerce ще помогне на Сторгеко /StoreGecko/ да промени света на PIM в електронната търговия. Стигнахме дотук с много работа и най-отговорната част от пътуването предстои,“ заяви директорът на Сторгеко /StoreGecko/ Ян Андерсън. Той има над 20-годишен опит в разработване на електронни магазини. От 2012 г. живее и работи в България.

StartupBootcamp (startupbootcamp.org) е глобална мрежа акселератори, в която всяка година се отварят различни програми от различни индустрии в повече държави, отколкото всеки друг акселератор в света. Всички тези програми се провеждат в световно-иновативни центрове, където стартъпите прекарват 3 месеца, срещайки се с топ ментори, инвеститори и партньори от над 30 държави.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *