post

След като вече сме преминали етапа с изработка на сайт за своите нужди и той вече функционира в оптимален режим на работа, след като сме подсигурили професионалната му поддръжка и го развиваме, е време да помислим и за промотирането му.

Това става чрез цял набор стратегически цели, сред които онлайн маркетингът,SEO оптимизирането, Google Adwords рекламата, Facebook рекламата, имейл маркетингът, видео маркетингът.

Социалният маркетинг е незаменимо средство за комуникиране между вашата страница и потребителя, а всяка социална медия дава възможност на фирмите да се свържат пряко с клиентите си – настоящи и потенциални. Той увеличава трафиците към съответните сайтове, разширява клиентските потоци, очертава точните таргет групи, води до популяризиране на съответния сайт и бранд, до разпознаваемост на бранда и повишаване на репутацията в интернет пространството.

За да популяризирате сайта си в интернет и да бъдат разработени стратегии за развитие на социален маркетинг по отношение на него, е добре да се обърнете за помощ към специалистите от бранша. Специализираните фирми работят в няколко посоки в това отношение:

 

*Разработване на социални медийни стратегии;

*Управляване на рекламните кампании в медиите;

*Насищане със съдържание на социалната медия;

*Пряко насочване към съответния таргет;

*Анализ, мониторинг и кампании.

 

Ако всичко това е извършено правилно, то ще доведе до бърза и ефективна резултатност по отношение на дейността и представянето на сайта в социалните медии, което пък ще рефлектира в повишен трафик и повече посещения.

Рекламирането в социални медии на сайта, насищането му с ново, уникално и интересно съдържание, прицелването в удачната таргет група са само част от целите на социалния маркетинг, от който се нуждае всяка уеб страница.

Той е форма на маркетинга в глобалната пространство която използва всички възможни социални медийни мрежи за нуждите на оптимално ниво на комуникиране с потребителя и налагане на брандинга ви на пазара. Основните му приоритети са социалните споделяния на контент, на видеоматериали, снимкови материали и рекламни продукти.

Този тип маркетинг използва факта, че потенциалната ви клиентска база е много активна по подразбиране в социалните месии, така че там е мястото, където тя може да бъде открита, привлечена и заинтригувана да посети сайта ви и да пристъпи към реална сделка с вас, независимо дали предлагате стоки, услуги, новини, забавления или нещо друго през интернет страницата си. Освен това точно там е мястото, където потребителите споделят всякаква информация помежду си, така че вашият бранд може само да спечели, ако се намира в положение да бъде в центъра на събитията и да привлече широк интерес с присъствието си в интернет, с което да оправдае на 100% изработката на сайта и неговото развитие във времето.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *