post

Искате да започнете бизнес и се чудите дали това да е физически или онлайн магазин за детски дрехи? Има смисъл.

Детският моден пазар е един от най-печелившите пазари в световната модна индустрия. Пазарът показа огромна устойчивост в условията на световна икономическа нестабилност и се очаква да достигне стойност 173,6 млрд. Долара тази година, показвайки стабилен годишен темп на растеж от 4,2% през 2017 г.

Въпреки че детското облекло възлиза само на 12% от общия пазар на облекло, секторът е с най-големия ръст през последните няколко години. През 2015 г. продажбите на детски облекла са се увеличили с 6% – в сравнение с 4% за пазарите за мъжки и дамски облекла.

Този ръст може най-вече да се дължи на демографските промени. Родителите започват да имат деца по-късно в живота, когато имат по-голям разполагаем доход и могат да похарчат повече за дрехите си за деца. Освен това – индустрията се разширява в Азиатско-тихоокеанския регион благодарение на процъфтяващата средна класа. Районът е най-бързо развиващият се пазар за детски облекла по света – който се очаква да достигне 76,6 милиарда долара до 2020 г.

Освен това експертите от сектора отбелязват промени в начина, по който възрастните купуват детски дрехи, които също могат да бъдат от полза за собствениците на малки предприятия. През последните години детската модна индустрия започна да подражава на модната индустрия за възрастни – родителите са по-загрижени за това дали децата им са в крак с модата. Това означава, че има повече пространство за пазара да расте и повече възможности за по-малки марки, за да стигнат крак на вратата на тази индустрия.

Започнете с изграждането на марка за дрехи за деца!

Когато става дума за изграждане на детска марка за дрехи – ще искате да помислите за идентичността на вашата марка за дрехи, за това какви предмети искате да продадете и на каква възрастова целева група планирате да продавате. Важно е да имате по-рано разбиране за целевата си аудитория. С детското облекло марката може да се промени съществено в зависимост от възрастовата група, която продавате. Облеклата за по-малки деца са склонни да имат повече шарки и наситени цветове, докато облеклото за по-големи деца е малко повече напомнящо на техните възрастни. Ето защо е добре да имате предвид марковия модел, преди да започнете да избирате продуктите, които искате да продадете.

Също така не забравяйте, че възрастовата група, на която решите да продавате, ще определи естеството на вашата реклама. Ако продавате на по-малки деца – обикновено рекламирате пред родителите им. Въпреки това – ако продавате на по-големи деца и тийнейджъри, най-добре е да им рекламирате по-директно.

Как да използвате мощта на пазара за детска мода?

Dropshipping е термин, използван за описване на метода за управление на веригата за доставки, при който търговецът на дребно (вие) не съхранява стоките на склад, а вместо това възлага управлението и изпращането на продукти на трети страни. Ако това е първото ви начинание в света на бизнеса – drop-shipping е евтино, нискорисково решение, което е идеално за начинаещи.

Drop-shiping ви позволява да прехвърлите част от тежестта на управлението на бизнеса на производител на трета страна с ниска цена. Когато поръчките се изпращат директно до клиента, не е нужно да се притеснявате за съхранение на запаси, доставка на стоки навреме или забиване на скъп склад. Така можете да отделите повече време, насочени към изграждане на присъствие онлайн и брандиране на вашия уеб сайт и социални медийни профили!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *