post

Облекчени условия за производителите, които искат да презентират винени напитки на външни пазари от трети страни. Изискването е организацията да бъде създадена най-малко две години преди подаване на проектното предложение отпадна, пише agro.bg.

Схемата за подпомагане ще работи в трета поредна програма за периода от 2018 до 2023 г. 283 са винарските предприятия у нас към момента. Рекламата включва флаери, билбордове, брошури, видео клипове, както и участия в международни изложения.

От изброените държави може да бъдат поканени представители на винената индустрия като търговци, блогъри, журналисти и производители, които да отразят даденостите у нас. А целта е сключване на договори с бъдещи контрагенти.

Добрата рекламна кампания на бизнеса е важна за успешната реализация на продукцията. На пазарите в трети страни българското вино се приема добре и запазва позиции. Червените сортове преобладават при експорта. Тенденцията през последните 6 години сочи, че износът е около 62-64 млн. литра.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *