post

 

Парфюмите са изключително препоръчителни за използване особено през лятото, а всеки от нас предпочита специфични аромати, които да използва. При избора на аромат първото нещо, с което се срещаме са тестерите. Те са предназначени точно за това – да разберем предварително какъв точно е ароматът, който се опитваме да купим и да преценим дали той е за нас.

 

Макар и официално да не са за продажба, през последните години все по-често става възможно закупването на тестери. Много хора използват и предпочитат тестери, вместо оригиналните парфюми, защото смятат, че ароматите са по-дълготрайни и наситени. Други предпочитат цената им. Разбира се, има и трети, които смятат, че след като не е в оригиналната си опаковка, то парфюмът е менте. Каква е наистина разликата между тестерите и парфюмите в официална опаковка, ще разгледаме сега.

 

Какво всъщност е тестер?

 

Това е парфюм, който обаче не е опакован в официална опаковка и може да се срещне без никаква опаковка или в картонена не опакована кутия.

 

Как да различаваме тестер от официален парфюм при покупка онлайн?

 

Най-често човек може да не разбере, че закупва тестер вместо официален парфюм, ако ги поръчва през онлайн магазин, където няма физически снимки на продукта, който получавате. В този случай е задължително внимателно да прочетете какво пише на продуктовата страница преди да сте натиснали бутона за поръчка. На места тази информация е написана още в заглавието, на други е споменато в описанието на парфюма, а на трети места просто е добавена в снимката на продукта, като по този начин не малко потребители биха се объркали, ако са забравили да гледат в детайли.

 

Каква е разликата между тестер и мостра?

 

Не малко хора не правят разлика между тестер и мостра. Както обяснихме по-горе тестерът е шишенце, което е без опаковка, но е в разфасовки като оригиналните парфюми, а мострата е миниатюрно шишенце, което е пълно с парфюмната течност на съответния марков парфюм. Това са рекламни мостри, които се раздават безплатно или се използват за демонстрация на аромата. Обикновено те съдържат около 1,2 милилитра парфюмна течност, за разлика от тестерите, които обикновено са в голям флакон, идентичен на самия парфюм. Те се използват единствено с рекламна цел.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *