post

 

Българската финтех компания iCard прави дигиталните разплащания още по-достъпни и удобни за клиентите си.

 

iCard открива първия по рода си интерактивен център за финансови услуги в България. Той е ориентиран не само към отличното обслужване и персонализираното отношение към клиентите на дигиталния портфейл iCard, предплатените карти GiftCard и кредитните карти iCard, но и към подобряването на цялостното потребителско изживяване чрез технологии от последно поколение.

 

В обновения си център иновативната компания iCard дава възможност на всички посетители да взаимодействат свободно и напълно безплатно с модерните финансови технологии, без значение дали са клиенти на фирмата или не. Всеки желаещ може да се запознае с богатата гама от продукти и услуги на дружеството за електронни пари.

 

Всеки може да изпробва полезните функционалности на мобилното приложение iCard на няколко смарт устройства – четири смартфона (различни марки и операционни системи), както и два тъчскрийн монитора за симулации на плавното протичане на процесите в интуитивната апликация: изпращане и получаване на пари, онлайн покупки с виртуални карти, безконтактно плащане с телефон, плащане на сметки и данъци и много други. Всеки може да се увери, че в наши дни управлението на личните финанси може да бъде едновременно бързо, лесно и сигурно.

 

По традиция, в центъра клиентите на iCard ще могат да заявят кредитна карта или да поръчат предплатена карта за подарък с дизайн по избор – GiftCard. В обекта ще бъде разположен и банкомат – iCard ATM. Посетителите ще могат да правят вноски в брой по сметките си в дигиталния портфейл, както и по кредитните си карти. Не на последно място, компетентните и отзивчиви представители ще бъдат на разположение за съдействие, консултации и въпроси.

 

Интерактивният център на iCard се намира на партерния етаж на Mall of Sofia (София, бул. „Ал. Стамболийски“ 101), срещу Costa Coffee и ще работи всеки ден от 10:00 до 20:00 ч. Официалното откриване на центъра се състоя на 15 октомври (четвъртък) в присъствието на специални гости, сред които партньори на компанията и публични личности.

 

С отварянето на обновения си офис в Mall of Sofia iCard успява да докаже, че тенденцията за дигитализация на плащанията и трансформацията на потребителските нагласи не изключват непосредствения човешки контакт. Тази стъпка е начин да потвърдим корпоративните си ценности – безкомпромисно качество на услугите, ефективност, бързина, гъвкавост, петзвездна грижа за нуждите на клиента и защита на неговите интереси.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *