Новини

Започва четвъртото издание на "Екомания"

Голямата награда е тридневен круиз по делтата на Дунав

За четвърта поредна година любителите на природата ще имат възможност да споделят своите идеи за опазването на водното богатство в рамките на конкурса на екологична тематика „Екомания“. Тази година темата е „Непознатият Дунав“, като акцентът ще бъде върху опазването на богатството и биоразнообразието на река Дунав. Те ще могат да разкажат идеите си за развитието на любимите си места край реката, както и да предложат различни варианти и форми на екотуризъм по Дунав. Еко любителите ще имат възможност също да дадат своите предпочитания за птицата-символ на река Дунав или да споделят как виждат живота по дунавски.  

Конкурсът на екологична тематика „Екомания“ се организира от Vesti.bg, в партньорство с Кока-Кола ХБК България и Българското дружество за защита на птиците. Състезанието има за цел да насочи вниманието към водното богатство на България и биоразнообразието във водните басейни. 

Еко любителите ще могат да качват своите идеи в секцията Екомания 2013 на Vesti.bg., описани в обем от 250 до 1000 думи, по следните теми:

– Птица-символ на река Дунав и как да я превърнем в запазена марка 

– Моето любимо място край река Дунав: как да го запазим и развием 

– Екотуризъм: опознай непознатия Дунав, за да го обикнеш 

– Живот по Дунавски: минало и бъдеще 

Срокът за споделяне на идеита е 26 юни. Читателите на Vesti.bg ще могат да гласуват за всяка от идеите и така ще определят 20-те най-добри от тях. Жури ще излъчи победителите, които ще получат награди. Победителите ще бъдат обявени на 29 юни -Международния ден на река Дунав, във Vesti.bg.

Голямата награда е тридневен круиз по делтата на Дунав, осигурена от Кока-Кола ХБК България. Ще има и поощрителни награди, осигурени от БДЗП – книга-албум на BirdLifeInternational – „People and Birds“ и най-новото издание на БДЗП – „Полеви определител на птиците“. 

За трета поредна година официален партньор на „Екомания“ е Кока-Кола ХБК България с инициативата „Зелен Дунав”, която е част от дългосрочната политика на компанията за опазването и устойчивото използване на водните ресурси. За първи път конкурсът се организира в партньорство с Българското дружество за защита на птиците.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *