НовиниУслуги

Рекламата на туристическия портал на България достигна до 42 млн. интернет потребители

„Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване“ се финансира по ОП „Регионално развитие“ и е част от първия етап от средносрочната рамкова инвестиционна програма на МИЕТ

Имаме резултати, по-високи от очакваните, по всички показатели от проекта за „Мултимедиен каталог на туристическите обекти и електронен маркетинг за дестинация България“. Това каза зам.-министърът на икономиката, енергетиката у туризма Иво Маринов на заключителна пресконференция по инициативата. 

 

Рекламната кампания е достигнала до аудитория от над 42 млн. интернет потребители от над 130 държави. В над 80 избрани туристически сайта са публикувани банери и текстови връзки към портала. Рекламното послание стигна до 93% от интернет аудиторията в България. Всеки трети от нея се е включил в активностите на мултифункционалния сайт. Според статистиката над 2.5 млн. посещения са дошли от световните търсещи машини, а 11 млн. потребители са видели кампанията чрез социалните мрежи. Страницата на сайта във Facebook има над 3100 фена и е разгледана повече от 250 хил. пъти. Видеоклиповете за България, качени в  YouTube, са посетени над 132 хил. пъти. Електронният бюлетин, който също е част от проекта, е разпратен 8 пъти до над 10 хил. регистрирани абоната.

Проект „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване“ се финансира по ОП „Регионално развитие“ и е част от първия етап от средносрочната рамкова инвестиционна програма на МИЕТ по ОППР за 2007-2013 г. В нея се включват 14 проекта на обща стойност близо 64 млн. лв. по рамково споразумение на МИЕТ с регионалното министерство.

 

Цялата рамкова програма е съвкупност от различни проекти и дейности, чиято цел е общ кумулативен ефект, подчерта Маринов. Предвиждаме да доразвиваме портала и в бъдеще с нови туристически обекти и дейности, както и да увеличим езиковите му версии, каза още зам.-министърът.

Порталът www.bulgariatravel.org вече включва над 450 туристически обекта, той е мултифункционален и по атрактивен и удобен начин предоставя на потребители от цял свят информация за българския туристически продукт. Сайтът се поддържа на български и още осем чужди езика – руски, английски, немски, френски, испански, японски, арабски и иврит. Той съдържа също 52 видеоклипа, над 5600 снимки, 50 мултимедийни компонента и 112 аудиофайла. Той има и собствени профили в различни социални мрежи, интегрирани по проекта и достъпни чрез портала, като YouTube, Facebook, Twitter и др., което увеличава посетителите. 

Порталът дава интересна и разнообразна информация за различните видове туризъм у нас, за националната кухня, бита и историята на българите, условията за пътуване в страната ни и т.н. Предлага се и информация за специалистите в бранша – документи, бизнес статистика, профили на агенции и туроператори и др. От вградената интерактивна карта всеки може да си състави маршрут за туристическа обиколка, а календарът включва предстоящи събития, които са ориентир за избор на дестинация.


 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *