Рекламна кампания трябва да увеличи приходите от туризъм с 3%
Финансирането е на стойност 7.9% по линия на ОП Регионално развитие
До декември следващата година трябва да бъде завършен проекта за рекламни кампании на българския туристически продукт в Германия, Великобритания и Русия. Това съобщиха от Министерството на икономиката енергетиката и туризма (МИЕТ).
Финансирането е в размер на 7.9 млн. лв. и е по линия на Оперативна програма регионално развитие. Очаква с тези средства са се утвърди имиджа на България като целогодишна туристическа дестинация.
Очаква се реализацията на проекта да донесе ръст на приходите в туризма с 3% през следващите три години, а туристите от Германия, Великобритания и Русия да се увеличат най-малко с 5%.
Проектът е част от общата стратегия на икономическото ведомство за ефективен национален маркетинг на българския туристически продукт и подобряването на информационното обслужване в сектора.
В края на август бяха представени новите рекламни клипове, които ще популяризират България по световните телевизионни канали. Инициативата е на стойност 7.5 млн. лв., като 85% от средствата са осигурени от Европейския фонд за регионално развитие, а останалите – от националния бюджет. А икономическото ведомство провежда и обществен търг за мултимедиен каталог на българския туризъм на стойност над 6 млн. лв.