МРРБ одобри пет проекта за национален маркетинг на туристическия продукт
Бенефициентът по тях е МИЕТ, което ще получи близо 20,5 млн. лева
Оценителната комисия към Министерство на регионалното развитие и благоустройството одобри пет проектни фиша по схема „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване” по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. Бенефициент по проектите е Министерство икономиката, енергетиката и туризма.
Проектите са от обхвата на Средносрочната рамкова инвестиционна програма и са на стойност 20 490 323,60 лв.
Финансиране ще получат:
– „Маркетингови проучвания, анализи и методики и оценка на ефективността на националния маркетинг, изготвяне и актуализиране на стратегии”
– „Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм в Република България”
– „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали”
– „Интегрирани комуникационни кампании за България на целеви пазари”
– „Участие на България на специализирани борси и изложения и организиране на опознавателни турове за туроператори и туристически агенции”
Одобрените проекти предвиждат нови интервенции в посока повишаване на ефективността на националния маркетинг и реклама на туристическия продукт и предоставяне на точна, надеждна и актуална информация на заинтересованите страни.
Предстои сключване на договори за безвъзмездна финансова помощ.