ОПАК стартира информационна кампания към общинските администрации
Инфодните ще се проведат в шест района на планиране от 27 февруари до 9 март
Управляващият орган на Оперативна програма „Административен капацитет“ (ОПАК) стартира информационна кампания по повод новата открита процедура за кандидатстване, насочена към общинските администрации.
Процедурата е по приоритетна ос І „Добро управление“, подприоритет 1.1 „Ефективна структура на държавната администрация“.
Общият размер на безвъзмездната финансова помощ по процедурата е 5 млн. лв., минималната стойност за отделните проекти е 50 000 лв., а максималният праг – 200 000 лв.
Проектите трябва да бъдат изпълнени в рамките на 18 месеца.
Крайният срок за подаване на проектните предложения е 17 април 2012 г., 17:30 ч.
На информационните дни експертите от Управляващия орган на ОПАК ще представят Насоките за кандидатстване, Формуляра за кандидатстване и Бюджета. Подробно ще бъдат описани допустимите разходи, които могат да бъдат финансирани по ОПАК, както и най-често срещаните грешки и нередности при подаване на проектните предложения.
Пълният набор от документи за кандидатстване по процедурите е публикуван на сайта на ОПАК , както и на Единния информационен портал за обща и специализирана информация за управление на Структурните и Кохезионния фонд на ЕС:.
Информационните дни ще се проведат в шестте района за планиране:
гр. София, 27 февруари
Хотел „Шератон“, зала „Средец“, от 11.00 ч. Регистрацията ще започне в 10.30 ч.
гр. Пловдив, 5 март
Новотел Пловдив, зала „Пловдив“, 10.00 ч.
гр. Бургас, 6 март
„Приморец Гранд хотел и Спа“, зала „Ахело“, 10.00 ч.
гр. Варна, 7 март
„Гранд хотел Димят“, зала „Рубин“, 10.00 ч.
гр. Ловеч, 8 март
Хотел „Президиум Палас“, Конферентна зала, 10.00 ч.
гр. Враца, 9 март
Търговско-промишлена палата – Враца, 10.00 ч.