Още един член в редиците на БАА
Тойота Болканс вече е част от организацията
Управителният съвет на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) разгледа и единодушно прие кандидатурата на Тойота Балканс ЕООД за пълноправно членство в асоциацията, съобщиха от компанията. Тойота Балканс ЕООД е официален вносител и дистрибутор на марките Toyota и Lexus за България, Македония и Албания, и е сред водещите рекламодатели в автомобилния сектор в България.
„Приоритетите на БАР са приоритети и на Тойота. Затова сме готови да работим заедно за постигане на целите на организацията и да допринесем за осигуряването на по-висока прозрачност, измеримост и ефективност на маркетинговите инвестиции в рекламна комуникация“, коментира Невена Цекова, Маркетинг директор на Тойота Балканс ЕООД.
„Ние разглеждаме рекламната дейност като важна инвестиционна дейност, която носи ползи за обществото като информира, стимулира потреблението и създава работни места. Предприемането на конкретни мерки и подобряването на условията за нарастване доверието на рекламодателите в бизнес средата е наш основен приоритет. БАР е отворена за всеки голям рекламодател, който иска да допринесе за развитието на бизнес средата, в която се реализира рекламната дейност в страната. Приветстваме Тойота Балканс ЕООД като най-новия член на асоциацията!“, каза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.
Българската асоциация на рекламодателите (БАР) е основана през 2008 г. Към настоящия момент нейни членове са: Beiersdorf Bulgaria, БЕЛЛА България, Coca-Cola Bulgaria, Danone-Serdika S.A., Девин АД, ЕКОПАК БЪЛГАРИЯ АД, Ferrero, Космо България Мобайл ЕАД, Kraft Foods Bulgaria, Мобилтел, Нестле България АД, Piraeus Bank, Юробанк И Еф Джи България АД, Рено Нисан България, Societe Generale Експресбанк, ОББ, Unilever Bulgaria, Wrigley Bulgaria, Загорка АД и Тойота Балканс ЕООД.