Приемат се проекти за участие в конкурса за ефективни вътрешни комуникации в Европа
Grapevine отличава креативността и високия професионализъм на специалистите в областта на вътрешните комуникации
Започна приемът на проекти за участие в третото издание на конкурса за ефективни вътрешни комуникации в Европа – Grapevine. Това е първият специализиран конкурс, отличаващ креативността и високия професионализъм на специалистите в областта на вътрешните комуникации в Европа. Конкурсът беше създаден през 2009г. по инициатива и концепция на Apeiron Academy, част от Apeiron Communication, с подкрепата на първата професионална мрежа на вътрешните комуникатори в България – Клуб Вътрешен Комуникатор.
Проектите на кандидатите в конкурса и победителите в Grapevine Awards се оценяват и определят от Жури, съставено от български и чуждестранни специалисти, с висока квалификация и опит в областта на вътрешните комуникации, пъблик рилейшънс, управление на персонала и организационно управление.
Конкурсът има за цел да отличи креативността и професионализма на европейските специалисти в областта на вътрешните комуникации. Участието в него е отворено както за екипи, които използват вътрешен ресурс за изпълнението на проект/ кампания, така и за съвместни проекти на вътрешни екипи и външни агенции. Могат да се изпращат и проекти/ кампании, насочени към вътрешните публики на една организация, реализирани в периода януари 2012 г. – март 2013 г.
От 2013 г. наградите Grapevine отвориха врати за международно участие!
Крайният срок за подаване на проектите е 14 юни 2013 г.
Победителите ще бъдат обявени в края на юни по време на петото юбилейно издание на международната конференция за вътрешни комуникации „Успешните комуникации започват отвътре“.
Формуляр за кандидатсване може да намерите тук.
Подробна информация за конкурса има на страницата на Apeiron Academy.