НовиниУслуги

Приемат се проекти за участие в конкурса за ефективни вътрешни комуникации в Европа

Grapevine отличава креативността и високия професионализъм на специалистите в областта на вътрешните комуникации

Започна приемът на проекти за участие в третото издание на конкурса за ефективни вътрешни комуникации в Европа – Grapevine. Това е първият специализиран конкурс, отличаващ креативността и високия професионализъм на специалистите в областта на вътрешните комуникации в Европа. Конкурсът беше създаден през 2009г. по инициатива и концепция на Apeiron Academy, част от Apeiron Communication, с подкрепата на първата професионална мрежа на вътрешните комуникатори в България – Клуб Вътрешен Комуникатор.

Проектите на кандидатите в конкурса и победителите в Grapevine Awards се оценяват и определят от Жури, съставено от български и чуждестранни специалисти, с висока квалификация и опит в областта на вътрешните комуникации, пъблик рилейшънс, управление на персонала и организационно управление.

Конкурсът има за цел да отличи креативността и професионализма на европейските специалисти в областта на вътрешните комуникации. Участието в него е отворено както за екипи, които използват вътрешен ресурс за изпълнението на проект/ кампания, така и за съвместни проекти на вътрешни екипи и външни агенции. Могат да се изпращат и проекти/ кампании, насочени към вътрешните публики на една организация, реализирани в периода януари 2012 г. – март 2013 г.

От 2013 г. наградите Grapevine отвориха врати за международно участие!

За участие в конкурса Grapevine Awards можете да кандидатствате с всяка програма/ кампания или проект, реализирана в периода януари 2012 г. – март 2013 г.  Кампании, стартирали преди периода и/или продължаващи към момента, имат право на участие само ако по-голямата част от планираните дейности, заложени в тях, са реализирани към март 2013 г.

Проектите в конкурса тази година се състезават в пет официални категории:
Вътрешнокомуникационна кампания
Вътрешнокомуникационна програма/кампания за ангажиране на служителите
Вътрешноорганизационно събитие
Вътрешна медия
Най-добра програма/кампания на чуждестранен вътрешен екип или агенция 
 
Ще бъдат връчени и две специални награди – Награда за Комуникационен лидер – отличието отдава заслужено признание на успешните комуникационни лидери в организациите и Награда за Креативност – за най-изобретателен, нискобюджетен подход за постигане на комуникационните цели във вътрешноорганизационна кампания.
 
Крайният срок за подаване на проектите е 14 юни 2013 г. 

Победителите ще бъдат обявени в края на юни по време на петото юбилейно издание на международната конференция за вътрешни комуникации „Успешните комуникации започват отвътре“. 

Формуляр за кандидатсване може да намерите тук.

Подробна информация за конкурса има на страницата на Apeiron Academy.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *