НовиниУслуги

ОПАК ще финансира разработването на електронни услуги в приходните администрации

ОПАК ще финансира разработването на електронни услуги в приходните администрации

Нова процедура по Оперативна програма „Административен капацитет“ (ОПАК) ще финансира разработването на електронни услуги в приходните администрации. Отпускаме 7 млн. лв. за разработване на електронни услуги, които не са само за конкретна организация, а ще бъдат използвани от гражданите и бизнеса, посочи ръководителят на Управляващия орган на ОПАК Моника Димитрова-Бийчър, цитирана от пресцентъра на ОПАК. 

Във фокуса на процедурата са администрации, които генерират приходи от такси или т. нар. „приходни администрации“. Те имат ключово значение за акумулирането на приходи в държавния бюджет, затова ОПАК им предоставя възможността да развият и усъвършенстват качествени административни услуги, които да бъдат надградени през следващия програмен период, каза още Бийчър. 

Близо 30 представители от централната администрация са участвали в информационния ден по новата процедура по подприоритет 3.1 „Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление“. 

Минималният размер на отделните проекти е 250 000 лв., а максимален размер на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ по процедурата няма. Потенциалните бенефициенти могат да задават своите въпроси най-късно до 30 декември.

Крайният срок за получаване на проектните предложения е 20 януари 2014 г. 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *