Коя ще е определящата медия за маркетинга през 2015?
Конференцията Маркетинг тенденции 2015: Европа срещу ЦИЕ ще се проведе на 05 март
Тъмна зала, без определени места и силна музика. Предстои нов тип конференция, която ще разкрие кои са маркетинг тенденциите през 2015.
Как се програмира онлайн рекламата и трябва ли да сме компютърни специалисти, за да я създадем?
Ради от marketing360.bg ще ни въведе в света на маркетинга за 5 часа в четвъртък (05 март 2015) в зала Витоша на Inter Expo Center, когато заедно се събират маркетинг експерти, рекламни специалисти, творчески директори и медии, за да проверят кои са маркетинг тенденциите в Европа през 2015 и колко от тях ще се прилагат в България.
Международна конференция ще разкрие маркетинг тенденциите през 2015 година
Ще следваме ли Европа или ще ѝ се противопоставим? Можем ли да разичтаме на типично източноевропейски комуникационни решения? Коя ще е определящата медия за маркетинга през 2015? Програматик, видео или емоционалната реклама ще бъде топ тренд?
Ивайло Нецов, Creative Sales Supervisor Balkans, Fox International Channels,
Радослав Благоев, CEO, Blagoev Agency,
Роб Уебстър, Chief Product Officer, Crimtan London,
Йорданка Данова, Cereal Partners Bulgaria, Nestle и
Николай Ванчев, Creative Director, Publicis Sofia
заедно с посетителите на конференцията ще дадат отговор на тези въпроси.
Билети за конференцията се продават тук, а само до 03 март през VsichkiOferti.bg можете да използвате код за отстъпка от 25 лева.