Димитър Каданов е новият генерален директор на Onebit Software
Назначаването му е част от новата стратегия на компанията за развитие на дейността и навлизането на нови пазари
Димитър Каданов е новият Генерален директор на една от най-динамичните млади български компании – OneBit Software. OneBit Software предлага висококвалифицирани услуги, свързани с Microsoft SharePoint и околни технологии, основно на австралийския и американския пазар.
Димитър е с над 15 години опит в едни от най-големите технологични компании в света, покривайки не само местния пазар, но и редица други в региона. В последните години той заема длъжността Директор „Продажби Корпоративни клиенти и партньори” в Майкрософт за България, Македония и Косово, а преди това е отговарял за позицията „Управление на партньори” във Fujitsu Technology Solutions за България, Македония, Косово и Албания. Своята кариера започва в Хюлет-Пакард, където развива нови партньори и партньорски програми за България, Румъния, Сърбия, Словения, Хърватия, Албания, Босна и Херцеговина, Македония, Малта, Молдова и Черна гора.
„За мен е истинско предизвикателство да поема ръководството на една млада, но в същото време изключително успешна българска компания”, сподели г-н Каданов. „Вярвам, че опитът ми в едни от най-големите международни технологични корпорации ще ми помогне да допринеса за създаването на успешна стратегия за дългосрочно развитие и разгръщане на потенциала на OneBit Software и екипа на компанията”, допълни той.
Новият Генерален директор на OneBit Software ще отговаря за изготвянето на дългосрочна стратегия за развитие на фирмата в следващите години и навлизането на нови пазари, както и за преструктурирането на компанията, съобразно избраната стратегия за развитие. Досегашният опит ще му помогне да обнови портфолиото на компанията чрез въвеждане на нови технологии и решения, както и създаване на нови отдели във фирмата, поставяйки основен фокус върху доставката на облачни решения с Microsoft Office 365, Microsoft Azure, ASP.NET и свързани технологии. Компанията ще развие нови оси за предоставянето на конкретни решения и бизнес сценарии, в които се е специализирала през изминалите години. Димитър също така ще отговаря за планирането на инвестиции и създаването на вътрешен екип за разработка на собствени продукти, за развиването на нови партньорства локално и на международно ниво. В същото време съществен фокус ще бъде поставен и върху популяризиране на компанията на местния пазар, с цел повишаване на разпознаваемостта сред техническите и бизнес експерти и увеличаване на портфолиото от проекти, както и на тяхната разнообразност и сложност.