Над 100 студенти и представители на фирми се запознаха със стратегиите за успех в продажбите на семинар във Висшето училище по застраховане и финанси
Семинарът беше организиран от образователната организация ERP Academy
Какво искат клиентите и какви са техните страхове? Как да ги накараме да се чувстват комфортно с нас? Как да се настроим за успех в преговорите? Това бяха част от въпросите във фокуса на безплатния семинар на тема „Стратегии за успех в продажбите“, който се проведе на 1 декември във Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ). Лектор на събитието беше предприемачът и обучител по продажби и умения за преговори Стоян Тасев.
Семинарът беше организиран от образователната организация ERP Academy. “Лекцията на Стоян Тасев беше насочена към студентите от магистърската програма по бизнес софтуер, създадена от нас, съвместно с ВУЗФ и целта й беше да създаде повече добавена стойност за студентите, записани в нея. Радващо е, че освен тях, интерес към семинара проявиха и много други хора. ERP Академията ще продължи да кани водещи лектори в рамки на магистърската ни програма” – заяви д-р Наталия Футекова, основател на ERP Academy.
Обучението събра над 100 студента и представители на различни компании, които имаха възможността да научат тайните на успешните преговори и продажби от един от специалистите в тази област у нас. В рамките на два часа лекторът успя да мотивира аудиторията да добие увереност и самочувствие, които са предпоставка за успех в сферата на търговията и управлението на бизнеса.
Стоян Тасев е обучител по продажби и умения за преговаряне, който съчетава теоретичните познания в тази сфера с богат практически опит. Работил е на всички нива на продажбите, започвайки от продавач в магазин, преминавайки през ръководител на търговски екипи и достигайки до развитието на успешен собствен бизнес, в чиито продажби той самият заема ключова роля. През последните години е лектор на редица обучения по продажби и преговори. Стилът му е директен и прям и цели да мобилизира и провокира, а акцентът е върху действието и простите, но ефективни търговски практики.