post

Конверсиите са една от най-важните цели на всяка онлайн маркетинг стратегия. Повечето брандове ги постигат чрез успешен имейл маркетинг, високи позиции в търсещите машини и оптимизирани уебсайтове и целеви страници.

Освен тези прийоми има и други тактики, които можете да следвате, за да увеличите конверсиите. Вижте тези четири предложения, от които можете да почерпите идеи:

 

  • Съдържание, оптимизирано към потребителите

 

Съдържанието е неизменен елемент от SEO стратегията, но ползите от него не се ограничават само с привличането на трафик.

Оптимизираните към потребители материали също трябва да отговарят на стандартните критерии за оптимизация като дължина над 1000 думи, уникалност, релевантни ключови думи и така нататък. Фокусът, обаче, пада предимно на проблемите, чието решение търсят потребителите. Съдържането трябва да им предложи реални решения и задълбочени съвети, анализи и аргументи. Много е важно накрая да завършва с Call-to-Action бутон, който да предизвиква определено действие в сайта.

Допълнителните стимули за покупка или друго подобно действие също са от полза. Това са, например, промо кодове с отстъпки, ваучери за пазаруване и други подобни неща.

 

  • Маркетинг чрез влиятелни личности

 

Всеки маркетинг специалист е чувал за ползите от рекламата чрез популярно в общественото или виртуалното пространство лице и много бизнеси се възползват от нея. В това няма нищо чудно – тя носи невероятна възвръщаемост на инвестициите.

Маркетингът с помощта на влиятелни личности вдига изключително високо конверсиите, не само защото тези хора са експерти в областта си, а и заради популярността и доверието, с които се ползват. Редица проучвания показват, че над 80 процента от потребителите са готови да направят покупка след препоръката на влиятелна личност, а голяма част от техните рекламни публикации в социалните мрежи водят до реални посещения и действия от потребителите.

 

  • Изобретателни реклами в социалните мрежи

 

В ерата на интернет все повече стават компаниите, които влагат голяма част от рекламния си бюджет в рекламиране в социалните мрежи.

С платформи като Фейсбук лесно се правят привлекателни и изобретателни реклами, които предизвикват разнообразие от действия – посещение, покупка, абониране, регистрация и така нататък. Освен това, социалните мрежи позволяват насочване на рекламите към специално подбрана публика, ретаргетиране и подробен анализ на ефективността.

 

  • Маркетинг чрез застъпници

 

Този вид маркетинг предразполага най-лоялните клиенти и най-запалените фенове на бранда да го популяризират, препоръчат и хвалят пред своите кръгове от хора. Използват всички възможно канали за комуникация, включително приятелски и формални разговори, блогове, социални мрежи.

Ефективността на маркетинга чрез застъпници се дължи главно на силата на рекламата „от уста на уста“ и на доверието, произтичащо при препоръка от някой познат. Доказано е, че над 70 процента от хората се нуждаят от мнението на доверен човек, за да направят някои видове покупки. Стимулирайки лоялните си потребители да показват бизнеса ви в добра светлина, ще пожънете изключително високи резултати и конверсии.

Тагове / Tagged

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *