post

От 15 октомври 2021 г. Олга Лавренова ще заеме позицията Изпълнителен директор на ЗАГОРКА АД, част от корпорация HEINEKEN. Тя поема ръководството от Пeтeр Копиец, който след 2 години и половина начело на компанията, взе решение да бъде по-близо до своето семейство и ще продължи кариерното си развитие извън структурата на HEINEKEN.

Олга Лавренова е част от голямото семейство на HEINEKEN вече 16 години и има опит на различни управленски позиции, както в Русия, така и в България.

През 2013 г. тя заема позицията Мениджър продажби България. В продължение на три години тя ръководи търговския екип на ЗАГОРКА АД и е била член на управленския екип на компанията. През 2016 г. Олга Лавренова се завръща в Русия и заема позицията Директор продажби-модерна търговия, а три години по-късно вече е Старши директор продажби и дистрибуция на HEINEKEN, Русия. Под нейно ръководство компанията повишава пазарния си дял и развива екипа си с фокус върху премиумизация и разгръщане на бизнеса.

Кариерното й развитие продължава и пет години по-късно тя отново е в България, в новата си роля на изпълнителен директор, като ще се фокусира върху растежа на бизнеса и реализирането на EverGreen стратегията на ЗАГОРКА АД, част от корпорация HEINEKEN, чиято основна цел е устойчивият ръст на бизнеса , ефективност на разходите и развитие на екипа.

 

За ЗАГОРКА АД, част от корпорация HEINEKEN

Пивоварна Загорка навлиза във втория век от своите операции в Стара Загора. Още от откриването на „Бирарията”  през 1902 г. от  д-р Кожухаров, пивоварната се превръща в символ на града, а Загорка е любимата бира на поколения българи. През 1994 г. „Загорка” АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. От тогава до днес, в продължение на повече от 20 години, над 133 милиона Евро са инвестирани в „Загорка” АД за  модернизация на процесите и увеличаване на производствения капацитет. Днес пивоварната в Стара Загора е една от най-модерните в региона на Централна и Източна Европа.

Като част от семейството на HEINEKEN и водещ български производител на бира, „Загорка“ АД се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно.

Чрез платформата си за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят“ компанията насочва своите усилия в шест сфери, в които може да направи положителна промяна: намаляване на въглеродните емисии, опазване на водните ресурси, локални ресурси, отговорна консумация, израстване с местните общности, безопасност и здраве.

През 2013 г. МОСВ отличава „Загорка” АД с наградата „Зелена България” за бизнес с цялостен принос за опазване на околната среда. От 2015 г., в три поредни години, ЗАГОРКА печели първите места в конкурс за „Най-зелена компания” в сектора на бързооборотни стоки и е най-зелената и отговорна компания в бирената индустрия, според консуматорите.

Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител – Загорка, Heineken, Ариана, Amstel, Stolichno, Starobrno, Affligem и сайдерът Крадецът на ябълки. Безалкохолните предложения за любителите на бира с 0.0% алкохол: Загорка 0.0%, Heineken 0.0 и Ариана Радлер 0.0% с вкусовете на лимон, малина, портокал и грейпфрут, ягода и мента.

 

За повече информация за компанията и нейните продукти: www.zagorkacompany.bg

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *