На 24 декември Coca-Cola ще изненада Перник с пристигането на 19-метровия камион
Coca-Cola ще изненада приятно жителите и гостите на Перник, след като добави града към националната обиколка на 19-метровия си коледен камион и магично градче. Компанията ще зарадва малки и големи в миньорския град по повод 24 декември, като между 10:00 и 13:00 часа Дядо Коледа и неговите посланици на доброто ще очакват всички на паркинга на магазин Lidl, ул. „Захари Зограф“ № 159, в търговски комплекс HOLIDAY PARK.
Обиколката на емблематичния камион и коледното градче на Coca-Cola ще приключи с вълнуващи активности и изненади в град Перник след като премина през 8 други български града. Незабравимата коледна кампания започна с емоционална глобална реклама, заснета в България и излъчваща се в над 80 държави. След това, магията се разпространи под слогана „Един Дядо Коледа не стига“ и призива да #СподелямеДоброто, като премина през национален тур, за да вдъхнови и зарадва хиляди хора из България.
На 24 декември специално за перничани коледното градче и камион ще имат една последна спирка за тази година, за да им дадат възможността да предадат доброто нататък, споделяйки вълшебството на празника с близки и приятели. В една от работилниците в коледното градче на Coca-Cola всеки ще може дори да зарадва непознат като напише писмо с мили думи и пожелания. Посетителите ще могат да си направят и красива коледна снимка за спомен във фотобудка, а после да видят своя отпечатък върху специална дигитална коледна елха, отразяваща вълшебството на празника. Всеки може да #СподелиДоброто и като се включи в работилницата на Дядо Коледа, за да направи сам или да закупи играчка или картичка за сума по свой избор. Събраните средства от всички градове по време на обиколката ще бъдат дарени изцяло в подкрепа на каузите на Сдружение „Операция: Плюшено Мече“.
От компанията приканват всички посетители на събитието да споделят доброто и към планетата, като използват специалната жълта инсталация „Шишеяд“, чието предназначение е да съхранява използваните вече пластмасови бутилки по време на националния тур. Той има за цел да се реализира #БезОтпадъци, като част от ангажимента на Coca-Cola в световен мащаб да рециклира еквивалента на всяка своя продадена PET опаковка или кен до 2030 г.
В страницата на компанията всеки има възможност да се информира и за националната потребителска промоция „Сподели духа на Коледа“, а в приложението на Coca-Cola може да отговори само на няколко въпроса, свързани с Дядо Коледа, и да се включи в томбола за три пътувания за двама до дома на белобрадия старец – Лапландия.