НовиниУслуги

Отвориха офeртите за най-големия търг за е-управление

Тръжни оферти за изпълнение на дейностите по проекта „Развитие на административното обслужване по електронен път“ на обща стойност 18 млн. лв бяха подали общо 15 фирми и обединения

Общо 13 участника за подали оферти за участие в петте лота на най-големия търг, финансиран по оперативна програма „Административен капацитет” – „Развитие на административното обслужване по електронен път”.

Тръжни оферти за изпълнение на дейностите по проекта „Развитие на административното обслужване по електронен път“ на обща стойност 18 млн. лв бяха подали общо 15 фирми и обединения.

Търгът е разделен на пет части, като според условията на тръжната документация една фирма може да спечели само една обособена позиция. Победителя във всяка една от позициите се определя по два показателя – техническа оценка и ценова оферта, като съотношението на двата фактора при формирането на финалното решение е съответно 70 към 30.

Участниците в процедурата „Развитие на административното обслужване по електронен път”, допуснати до отваряне на ценовите предложения са както следва:

Лот 1 „Анализ, идентифициране и вписване на първичните администратори на данни и техните услуги в регистрите на електронното правителство“:
– 
Консорциум „Сиела ГТ&К“ ДЗЗД („Сиела Норма“ АД; Адвокадско дружество “ Георгиев, Тодоров и Ко“) – Техническа оценка 100 точки и ценова оферта в размер на 1.995 000 лв без ДДС.

Лот 2 „Реализиране на приоритетни административни услуги за централната администрация“
– 
„ТехноЛогика“ ЕАД – техническа оценка 100 точки и ценова оферта в размер на 2 808 808 лв без ДДС;Обединение „Е-България“ („ФАДАТА“ АД, „Контракс“ ЕАД; „Гравис България“ АД) – техническа оценка 48 точки и ценова оферта в размер на 2 189 500 лв. без ДДС;
– Консорциум ДЗЗД „РАО Електрон“ („Индекс България“ ООД; „Ес Ем Консулта“ ЕООД; „Ти Би ЕС България“ ЕООД) – техническа оценка 53 точки и ценова оферта в размер на – 3 050 900 лв. без ДДС;
– „Атос Ай Ти Солушънс енд Сървисис“ ЕООД – техническа оценка 58.6  точки и ценова оферта в размер на 3 121 896 лв. без ДДС.

Лот 3 „Реализиране на приоритетни административни услуги за общинската администрация“
– 
„Аксиор“ ООД – техническа оценка 73.3 точки и ценова оферта в размер на 2 590 000 лв. без ДДС;
– Консорциум „Сирма-Интерконсулт“  („Сирма Солюшънс“ АД; „ИнтерКонсулт България“ ООД и подизпълнител: Фондация „Право и интернет“ ) – техническа оценка 100 точки и ценова оферта в размер на 2 498 840 лв. без ДДС.

Лот 4 „Разработване на референтен модел на архитектура за централните администрации и общинските администрации”
– 
„Хюлет-Пакард България“ ЕООД с подизпълнител: Комсофт ООД – техническа оценка 80 точки и ценова оферта в размер на 3 666 010 лв. без ДДС;
– Консорциум „Сиенсис-Абати“ ДЗЗД („Си Ен Сис“ АД;  “АБАТИ“ АД;) – техническа оценка 100 точки и ценова оферта в размер на 3 484 00 без ДДС;
– ДЗЗД „Матерна И-гавърмънт“ (- „Матерна България” ООД; „Лирекс БГ” ООД)- техническа оценка 73 точки и ценова оферта в размер на 3 590 000 лв. без ДДС;
– Консорциум „Сдружение за електронно управление“ ДЗЗД (Дуо Софт ООД;
-“Балкантел“ ООД;  “Информационно обслужване“ АД) – техническа оценка 77 точки и ценова оферта в размер на 3 200 000 лв. без ДДС.

Лот 5 „Усъвършенстване на портала и доизграждане на системата на електронното правителство във връзка с административно обслужване“
– 
„Стемо“ ООД с техническа оценка 74.8 точки и финансова оферта в размер на 1 223 313 лв без ДДС;
– „Ай Би Ес България“ ЕООД  с техническа  оценка 100 точки и финансова оферта в размер на 1 225 000 млн. лв.без ДДС

 

До оценка на техническите предложения не са допуснати участниците Консорциум „Интрасофт-БН“ („Интрасофт Интернешънъл“ АД; „Би Ен Груп БГ“ ООД; ) и Дружество по ЗЗД Обединение „Електронни административни услуги за държавна и общинска администрация“ („Браво Инвестмънтс” ООД и „ЕИБ Софт” ООД ) поради несъотвествие на офертата с предварително обявените условия  на Възложителя.  

Проектът „Развитие на административното обслужване по електронен път” цели над 30 ключови регистъра да обменят данни помежду си чрез служебни електронни услуги. Това ще облекчи изключително много гражданите и е от ключово значение за електронното управление. Ще бъдат въведени в експлоатация и 50 електронни административни услуги, предоставяни от Столична община.

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *