Компании

Кока-Кола ХБК България създаде иновативно пространство за студентите от Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“

Кока-Кола ХБК България и Стопанският факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ отбелязаха нова важна стъпка в дългосрочното си партньорство с откриването на специално обособено място за срещи, идеи и развитие на студентската общност. Новият „Social room” е част от Бизнес клуба на факултета и представлява първото по рода си обособено пространство в рамките на университета. Инвестицията в подобряване на учебната и социалната среда на факултета от страна на компанията възлиза на над 50 000 лева и цели да предостави на студентите неформална, вдъхновяваща среда за обмен на идеи, менторство, работа по проекти и провеждане на клубни инициативи и събития.

Споделеното пространство бе официално открито в присъствието на представители на академичната общност, на Кока-Кола ХБК България, както и на доц. д-р Атанас Георгиев – декан на Стопанския факултет. В приветствието си той подчерта значението на партньорството и сподели: „Студентските инициативи са важна част от академичния живот в Стопанския факултет. Благодаря на колегите от Бизнес клуба и на партньорите ни от Кока-Кола ХБК България за това, че преобразиха едно пространство в нашата сграда, като го превърнаха в креативна среда за общността ни. Очаквам взаимодействието ни да продължи и занапред с други полезни инициативи от общ интерес.“

Да се върна в Стопанския факултет на СУ, където се дипломирах преди години, е истинско удоволствие. Радвам се, че днес, с екипа на Кока-Кола ХБК България, можем заедно да допринасяме за създаването на възможности за младите хора. Вярвам, че когато бизнесът и образованието работят ръка за ръка, се създава стойност не само за студентите, но и за обществото ни като цяло“, каза по време на откриващата церемония финансовият директор на Кока-Кола ХБК България Крум Стоименов.

Новият „Social room” е поредната успешно реализирана активност в рамките на партньорството, между компанията и факултета, което се развива устойчиво вече няколко години и включва редица проекти, насочени към кариерното и личностно развитие на студентите. Зоната в споделеното пространство е организирана в три отделни помещения – специално обособено място за настолни игри, работа по проекти и обмен на идеи, chill зона с джаги за почивка и разтоварване, както и уютен кът за учене и общуване в свободна и приятна атмосфера.

За нас, в Бизнес клуба, е истинска радост да видим как една идея се превръща в реалност, благодарение на общите усилия и подкрепата на партньори като Кока-Кола ХБК България, без които това нямаше да е възможно. Вярваме, че „Social room“ ще се превърне в любимо място за студентите – не само за отдих и забавление, но и за създаване на нови идеи, партньорства и проекти“, добави още председателят на Бизнес клуба Адриана Браничева.

През изминалата годината, като част от програмата #YouthEmpowered, Кока-Кола ХБК България и Стопанският факултет реализираха съвместна „Финансова академия“, която предостави възможност на десетки младежи да придобият ценни знания и практически опит във финансите и бизнеса с помощта на експерти от компанията. В продължение на вече осем години #YouthEmpowered насърчава личностното и професионално развитие на младите хора в България, предоставяйки им практически умения и вдъхновение за успешен старт. Благодарение на отдадеността на стотиците експерти-доброволци от екипа на Кока-Кола ХБК, над 31 000 младежи на възраст между 16 и 26 години от цялата страна са преминали успешно през обучения по ключови теми от началото на програмата до днес.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *